תפריט

החיים כאוסף תמונות

תיאור ידוע של אנשים שעמדו בפני סכנת חיים הוא שהחיים עברו להם מול העיניים כמו סרט נע. לפני שנים בודדות התיאור הזה היה קיצוני ומטאפורי, אך היום הוא יומיומי ובנאלי. החיים של כולנו מתועדים בתמונות, בכל שלב ובכל סיטואציה. ילדים שגדלים היום יוכלו לראות תיעוד מפורט של גילאי הינקות והילדות שלהם, וכך כנראה גם כל חבריהם ומכריהם. הצילום הפך פופולרי ונגיש כל כך, עד שערכם של הצילומים הפך זול בעיני אנשים. עם זאת, עבור אלו שצילום הוא התשוקה שלהם, אלו שמבינים לאילו פסגות אומנותיות ניתן להגיע בעזרתו, צילומים איכותיים פשוט הפכו למעט יותר קשים לאיתור.

 

רק המקצוענים שורדים

בדיוק כמו שריבוי נהגים על הכביש לא אומר שנהגים מקצועיים צריכים להתפשר על רמת הנהיגה שלהם, כך הריבוי המדהים של צלמים (כי הרי כל מי שברשותו סמארטפון הוא צלם) לא אומר שאלו המקצועיים צריכים לרדת ברמה. אם אתם באמת רוצים להביע את עצמכם באמצעות צילום, ניסוי ותהייה באמצעות הפלאפון אינם הדרך. עליכם לקחת קורס צילום מקצועי שיתווה לכם את הדרך שבה תוכלו להפוך לצלמים מקצועיים ברמה גבוהה.

קורס צילום, בדיוק כמו כל השקעה אחרת בהשכלה שלכם, הוא קריטי להתפתחותכם כצלמים. אם אתם לא רוצים לדשדש במים הרדודים במשך שנים ארוכות אלא מעוניינים להיכנס לזירת המקצוענים, אתם צריכים להשקיע וללכת ללמוד אצל המקצוענים. אתם צריכים מקום המציע מגוון של קורסי צילום ברמות שונות, החל ממתחילים וכלה במתקדמים ביותר, וכן קורסים משלימים כגון עריכת תמונות וקורסי נישה כגון: קורס צילום נוף, קורס צילום מאקרו וכו'.. איכות המדריכים והיחס האישי חשובים גם הם, היות ומדובר בבסיס שעליו תבנו את כל השכלתכם העתידית בתחום הצילום.

רוצים לרכוש את כל הכלים הנדרשים מצלמים מקצועיים? מחפשים מסגרת לימודית איכותית, שתוכל לספק לכם את המרחב המתאים ללמוד בו צילום ולהפוך את התחביב שלכם למקצוע של ממש? אם כן, אלון קירה, בית הספר לצילום, הוא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת הקורסים המוצעים לכם בבית הספר, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 074-7027876