תפריט

ללמוד מהטובים ביותר

עד לפני כמה שנים, צילום היה עניין מסובך. מצלמות היו דבר יקר יחסית שלא נמצאו ברשותם של הרבה אנשים, בטח לא המקצועיות שבהן. גם הצעירים שבינינו זוכרים את מצלמות הפילם, ואת החידוש העצום שהיה במצלמה דיגיטלית שבה הייתה אפשרות לראות על המסך את מה שעמדת לצלם. בתוך שלל המהפכות הטכנולוגיות שהכניסו לחיינו השנים האחרונות, בולטת במיוחד זו בתחום הצילום. אנשים מצלמים, מסריטים ומתעדים כל רגע בחייהם.

עם זאת, העובדה שמצלמות הפכו נחלת הכלל והאיכות שלהן, גם של הפשוטות שבהן, השתפרה לאין ערוך, לא אומרת שישנם יותר צלמים מיומנים. כמו שהימצאות של מכוניות רבות על הכביש לא אומרת שכולם נהגים, כך מצלמת הפלאפון המשוכללת שלכם לא הופכת אתכם לצלמים. על מנת להפוך לצלמים עליכם לקחת קורס צילום בסיסי, כמו שהייתם עושים בכל תחום שהייתם רוצים ללמוד.

צילום הוא אמנות

הצילום, בדיוק כמו כל סוג אחר של אמנות, מצריך הבנה של הכלים העומדים לרשותכם והסתכלות אחרת על המציאות. הצלם בוחן סיטואציות מתוך ראייה שונה משאר האנשים. השאיפה הראשונית היא לא ליצור תמונה שניתן יהיה לערוך כך שתזכה לתגובות הרבות ביותר באינסטגרם, אלא להנציח רגעים משמעותיים, עבורכם או עבור אחרים. גם עבור אלו שמצלמים כל היום וכל הלילה, שמור מקום מיוחד בלב עבור תמונות איכותיות, כאלו שהושקע מאמץ בצילומן.

כמובן שקורס הצילום הבסיסי אינו מספיק עבור אלו שרוצים להתקדם בתחום ולהפוך למקצוענים. מספר התחומים שבהם יש ביקוש לכישוריו של צלם מקצועי בעל הכשרה מתקדמת הוא אינסופי, ולכן אם בוערת בכם תשוקת האמנות והצילום, מוטב להשקיע בקורסי המשך על מנת להרחיב את השכלתכם בתחום. התגמול והסיפוק יגרמו לכם להתאהב.

מעוניינים לרכוש את כל הכלים הנדרשים לצלמים מתחילים? מחפשים מסגרת לימודית המובילה בתחומה? אם כן, אלון קירה, בית הספר לצילום, הוא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת הקורסים המוצעים לכם בבית הספר ומגוון האפשרויות העומדות לרשותם של המתעניינים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 074-7027876