תפריט

ערוך לעומת נטורל

באופן משעשע משהו, ויש לומר שלא בלי צדק, הפך הפוטושופ למילה מגונה בקרב אנשים רבים. כמובן שלא מדובר על פוטושופ לבדו, אלא על שלל תוכנות עריכת התמונות שהולכות ונפוצות בציבור, החל מאפליקציות בסיס המותקנות על הסמארטפון וכלה בתוכנות גרפיקה מתקדמות בתשלום. שימוש מוגזם בתוכנות אלו, יחד עם כמות התמונות שמציפה כל פלטפורמה וירטואלית בחיינו, הביאו אנשים למחשבה שניתן לצלם תמונה באופן רשלני ולאחר מכן לתקן בפוטושופ.

עבור צלמים רבים, הפוטושופ נועד עבור משהו אחר לגמרי. צלמים אלו, אנשי מקצוע איכותיים שלא מאפשרים לעצמם להתפשר על איכות התמונה המקורית, משתמשים בפוטושופ על מנת להבליט את עצמם וליצור לעצמם נישה ייחודית בעולם הצילום. פוטושופ מאפשרת לכם לקחת תמונה שנלקחה בטוב טעם ובקומפוזיציה נכונה, ולהדגיש בה את הנקודות שאתם רוצים או להעניק לה אווירה שתצביע על האמן שעומד מאחוריה.

כלי עבודה שימושי

אם אתם צלמים שמחפשים קורס פוטושופ מחירים רבים ודאי מוצאים את עצמם לתוצאות החיפוש שלכם. על אף שכאשר מחפשים קורס פוטושופ לצלמים מחיר הוא הדבר הראשון שעולה לראש, חשוב לשים לב מה כלול במחיר הזה. מקומות רבים מציעים קורס פוטושופ מחיר נמוך מאד, אך הוא כולל מספר מועט של שיעורים באיכות שאיננה גבוהה, או לא מקצועית מספקים ועם תוצאות לא ברורות.

עדיף להשקיע מעט יותר במקום שמעסיק מורים מנוסים שהם גם צלמים מקצועיים (פעמים רבות זה לא בא ביחד) שיעניקו לכם שיעורים שבאמת יכשירו אתכם בשימוש בתוכנה המופלאה הזו, על מנת שתוכלו להפיק ממנה את המיטב. מי כמוכם יודע שחייו של צלם לא צפויים, ולכן כדאי לחפש מקום שיאפשר לכם גם גמישות והשלמה של החומר במידה ותצטרכו להיעדר. אלו יתרונות ששווה לשלם עבורם.

רוצים ללמוד פוטושופ ואולי גם לפתח א מיומנויות הצילום שלכם? חשובים לכם המסגרת המקצועית שמציעה זאת, המרחב שבו לומדים וגם מי הם המורים המעבירים את השיעורים? אם כן, אלון קירה, בית הספר לצילום, הוא הכתובת המתאימה עבורכם. לסקירת הקורסים המוצעים לכם בבית הספר, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 074-7027876